Blue Flower

Három módon tudjuk megközelíteni egymást, Csepel és Soroksár.

Az egyik az M0 körgyűrű, ami alap esetben nem rossz megoldás, ha nem Csepel belső részét célozzuk, hanem a Lakihegyhez közelebbi, vagy a temetőig befelé maximum, mert egyébként az M0 nagyon kiesik Csepelnél. Hibának tartom, hogy Dunaharasztinál nincs lejáró a régi 51-es útra, de ez nem  Csepel témához kapcsolódik. A körgyűrű másik hátránya, hogy egyenlőre borzalmasan dugós. Minden nap, bármely napszakban meg tud lepni minket egy kiadós torlódással.  Ez talán enyhülni fog, ha több sáv lesz!

Másik mód, a komp, ami nem lenne rossz, de drága megoldás. Naponta oda-vissza fizetni a kompért, nem biztos, hogy megtérül. Ráadásul menetrendhez vagyunk kötve vele.

Harmadik, és legkihasználtabb mód, a Gubacsi híd, ami keskeny, dugós, és kerülő. Ha szélesítve lesz, akkor is kerülő marad.

Ideális megoldás az lenne, ha egy híd vezetne át, akár a komp helyett, vagy Soroksár Felsőnél, valahol a sziget végén. Ez több okból is kedvező lenne. Soroksáron kevés a valódi XXI. századi szórakozóhely. Akár a sziget végén, akár ezen az oldalon a Duna partján, lehetne kitűnő éttermet, vagy bármit nyitni, hiszen a strand, egy ilyen hídon megközelítve nagyon közel kerülne hozzánk. Mivel könnyebb lenne elérni a strandot, ez kiváltaná a régóta visszatérő problémát, miszerint szeretnénk ide Soroksárra is egy fürdőt. Jó nekünk a Csepeli Strand, csak rossz a közlekedés oda.

Visszatérve az autós közlekedésre, Ha lenne közvetlen kapcsolatunk Csepelre, az környezetvédelmi szempontból is hatalmas előrelépés lehetne, hiszen a sok-sok autós, akik átjárunk, mind hatalmasakat kerülünk. Ez rengeteg plusz kipufogógázt is jelent.